robotti, asiakakaskokemus, mies
Teemailta

Antti Merilehto: Miten teknologia muokkaa asiakaskokemusta?

Tervetuloa kuulemaan tekoälyvalmentaja ja bestseller-kirjailija Antti Merilehdon ajankohtaista puheenvuoroa teknologiasta ja asiakaskokemuksesta joko paikan päälle paikan päälle Epicenteriin Helsinkiin (Mikonkatu 9) tai kuuntelemaan puheenvuoroa etänä. Illan juontajana toimii suositun Futucast-podcastin vetäjä Isak Rautio. 

Paikan päällä Helsingissä puheenvuoron ja kysymysten jälkeen pääset verkostoitumaan ja tutustumaan toisiin tekkiläisiin hyvien tarjoilujen äärellä.  

Tervetuloa oppimaan ja verkoistoitumaan! 

 

Ilmoittautuminen päättyy 12.03.2025

Tapahtuman tiedot

Päivämäärä

12.03.2025

Aika

17:00-20:00

Paikka

Paikan päällä, Striimi & Epicenter

Näytä kartalla ›

Teemat

Teknologia ja innovaatiot

Kieli

Suomi

image with text

Illan ohjelma: 
klo 16.30 Ovet avautuvat, ilmoittautuminen
klo 17.00 Tervetuloa, juontaja Isak Rautio (striimi alkaa) 
klo 17.05 Keynote: Miten teknologia muuttaa asiakaskokemusta?, Antti Merilehto
klo 18.00 Kysymykset Antille (striimistä ja paikan päältä)
klo 18.40 Verkostoituminen alkaa ja vapaata keskustelua (striimi päättyy)
klo 19.45 Illan päätössanat
klo 20.00 Tilaisuus päättyy

 

Miten teknologia muokkaa asiakaskokemusta? 

Meillä kaikilla on kokemuksia teknologiasta asiakkaan näkökulmasta, olipa kyseessä chatbot vakuutusyhtiön sivuilla tai Pepper-robotti vastaanottoaulassa. Palvelut kuten Netflix ja Spotify hyödyntävät dataa asiakasymmärryksen syventämiseen ja personointiin. Mitä työkaluja yrityksillä on tänään käytössään asiakaskokemuksen parantamiseksi?

Teemaillassa käsitellään seuraavia aiheita: 

  1. Teknologian rooli asiakaspolun sujuvoittamisessa -Miten teknologia mahdollistaa saumattomamman asiakaspolun esimerkiksi verkkokaupassa, palveluprosesseissa ja jälkihoidossa?
  2. Personointi tekoälyn avulla - Kuinka tekoäly analysoi asiakastietoa tarjotakseen yksilöllisiä palveluja ja suosituksia jokaiselle asiakkaalle?
  3. Asiakastiedon hyödyntäminen päätöksenteossa - Miten asiakastietoa käytetään liiketoimintapäätösten tukena ja asiakaskokemuksen kehittämisessä?
  4. Teknologian vaikutus asiakaskokemuksen läpinäkyvyyteen ja luottamukseen Kuinka esimerkiksi tietoturva ja yksityisyydensuoja ovat kriittisiä tekijöitä asiakkaiden luottamuksen säilyttämisessä?
  5. Käytännön esimerkkejä eri toimialoilta - Esimerkkejä siitä, miten eri yritykset ja toimialat ovat hyödyntäneet teknologiaa asiakaskokemuksen parantamisessa.

Kun osallistut teemailtaan opit seuraavia asioita: 

  • Yhtenäinen näkemys teknologiasta ja asiakaskokemuksesta
    Antin puheenvuoro rakentaa osallistujille yhtenäisen ymmärryksen teknologian vaikutuksista asiakaskokemukseen, tukien asiakaslähtöistä kulttuuria ja johdonmukaisia toimintatapoja.
  • Inspiraatiota ja käytännön oivalluksia
    Antti tarjoaa uusia ideoita ja näkökulmia, jotka auttavat osallistujia tunnistamaan konkreettisia mahdollisuuksia parantaa asiakaskokemusta teknologian avulla.
  • Vastuullisuuden ja tietosuojan ymmärrys
    Teemaillasta saat syventävää ymmärrystä teknologiasta ja vastuullisesta sen käytöstä, erityisestitietosuojan ja yksityisyydensuojan näkökulmasta. Se vahvistaa asiakkaiden luottamusta organisaatioon.
Merilehto Antti

Antti Merilehto

Antti Merilehto (KTM) on tekoälyvalmentaja, keynote speaker ja bestseller-kirjailija. Antti on asunut viidessä ja opiskellut neljässä eri maassa. Hän rohkaisee yrityksiä tekemään kokeiluja tekoälyllä ja miettimään, kuinka sitä voitaisiin hyödyntää omassa toiminnassa. Antti on yhdessä Elev-tiimin kanssa kouluttanut yli 300 organisaatiota hyödyntämään tekoälyä niin markkinointiin asiakaspalveluun kuin asiakaskokemukseenkin. 

Puhujana Antti Merilehto on mukaansatempaava ja ajatuksia herättävä. Hänen kattava kokemuksensa kansainvälisestä liiketoiminnasta tuo puhujan ammattitaitoon laaja-alaisuutta, jonka avulla perehtyminen uusiin toimialoihin käy nopeasti. Näin keskustelu on aina relevanttia kohdeyleisölle.

Lue lisää Antista.
Rautio Isak

Isak Rautio, juontaja

Isak Rautio tunnetaan Futucast-podcastin juontajana. Hän on kokenut, ihmisläheinen ja yleissivistynyt keskustelija, fasilitoija ja haastattelija. Sen lisäksi hänellä on varma ja luonteva ote myös lavalla juontajana toimiessaan. Isakilla on mm. viiden vuoden kokemus stand up -koomikkona, joten mikki ja lava ovat tuttuja asioita. Isak on myös juontanut lukuisia yritystapahtumia, radio-ohjelmia ja muita yleisötilaisuuksia.

Lue lisää
Avainsanat: