Miten teknologia muokkaa asiakaskokemusta?
Meillä kaikilla on kokemuksia teknologian kanssa toimimisesta asiakkaana. Lähes kaikki uudet verkkopalvelut hyödyntävät asiakkaan kerryttämää dataa palvelun personoinnissa joko jokaiselle asiakkaalle tai eri asiakassegmenteille. Kyseessä voi olla vakuutusyhtiön sivulla ollut chatbot tai vastaanottoaulan Pepper-robotti. Miten verkossa toimivat palvelut kuten Netflix ja Spotify hyödyntävät dataa asiakasymmärryksen lisäämiseen? Mitä työkaluja yrityksellä on käytettävissä tänä päivänä parempaan asiakasymmärrykseen?
Näihin ja moniin muihin kysymyksiin Antti vastaa puheenvuorossaan. Lisäksi teemaillassa käsitellään seuraavia aiheita:
- Teknologian rooli asiakaspolun sujuvoittamisessa -Miten teknologia mahdollistaa saumattomamman asiakaspolun esimerkiksi verkkokaupassa, palveluprosesseissa ja jälkihoidossa?
- Personointi tekoälyn avulla - Kuinka tekoäly analysoi asiakastietoa tarjotakseen yksilöllisiä palveluja ja suosituksia jokaiselle asiakkaalle?
- Asiakastiedon hyödyntäminen päätöksenteossa - Miten asiakastietoa käytetään liiketoimintapäätösten tukena ja asiakaskokemuksen kehittämisessä?
- Teknologian vaikutus asiakaskokemuksen läpinäkyvyyteen ja luottamukseen Kuinka esimerkiksi tietoturva ja yksityisyydensuoja ovat kriittisiä tekijöitä asiakkaiden luottamuksen säilyttämisessä?
- Käytännön esimerkkejä eri toimialoilta - Esimerkkejä siitä, miten eri yritykset ja toimialat ovat hyödyntäneet teknologiaa asiakaskokemuksen parantamisessa.
Kun osallistut teemailtaan opit seuraavia asioita:
Yhtenäinen näkemys teknologiasta ja asiakaskokemuksesta
Antin puheenvuoro rakentaa osallistujille yhtenäisen ymmärryksen teknologian vaikutuksista asiakaskokemukseen, tukien asiakaslähtöistä kulttuuria ja johdonmukaisia toimintatapoja.
Inspiraatiota ja käytännön oivalluksia
Antti tarjoaa uusia ideoita ja näkökulmia, jotka auttavat osallistujia tunnistamaan konkreettisia mahdollisuuksia parantaa asiakaskokemusta teknologian avulla.
Vastuullisuuden ja tietosuojan ymmärrys
Teemaillasta saat syventävää ymmärrystä teknologiasta ja vastuullisesta sen käytöstä, erityisestitietosuojan ja yksityisyydensuojan näkökulmasta. Se vahvistaa asiakkaiden luottamusta organisaatioon.
Illan ohjelma:
klo 16.30 Ovet avautuvat, ilmoittautuminen
klo 17.00 Tervetuloa, juontaja Isak Rautio (striimi alkaa)
klo 17.05 Keynote: Miten teknologia muuttaa asiakaskokemusta?, Antti Merilehto
klo 18.00 Kysymykset Antille (striimistä ja paikan päältä)
klo 18.40 Verkostoituminen alkaa; Isak fasilitoi ja vapaata keskustelua (striimi päättyy)
klo 19.45 Illan päätössanat, Isak
klo 20.00 Tilaisuus päättyy
Antti Merilehto
Antti Merilehto (KTM) on tekoälyvalmentaja, keynote speaker ja bestseller-kirjailija. Antti on asunut viidessä ja opiskellut neljässä eri maassa. Hän rohkaisee yrityksiä tekemään kokeiluja tekoälyllä ja miettimään, kuinka sitä voitaisiin hyödyntää omassa toiminnassa. Antti on yhdessä Elev-tiimin kanssa kouluttanut yli 300 organisaatiota hyödyntämään tekoälyä niin markkinointiin asiakaspalveluun kuin asiakaskokemukseenkin.
Puhujana Antti Merilehto on mukaansatempaava ja ajatuksia herättävä. Hänen kattava kokemuksensa kansainvälisestä liiketoiminnasta tuo puhujan ammattitaitoon laaja-alaisuutta, jonka avulla perehtyminen uusiin toimialoihin käy nopeasti. Näin keskustelu on aina relevanttia kohdeyleisölle.