Syvennä ymmärrystäsi onnistuneen asiakaskohtaamisen rakenteesta. Saat työkaluja ohjata keskustelua sekä osallistaa ihmisiä keskusteluun etänä. Saat myös vinkkejä esiintymiseen ja viestintään virtuaalisissa asiakaskohtaamisissa.
Webinaarin sisältö:
- Virtuaalikokouksen suunnittelu ja toteutus
- Miten rakentuu täydellinen virtuaalikokous asiakkaan kanssa?
- Esiintymis- ja viestintävinkit virtuaalikokoukseen
- Mitä yrittäjän roolissa on hyvä huomioida?
- Millaisiin asioihin omassa viestinnässä kannattaa kiinnittää huomiota?
- Keskustelun ohjaus ja osallistaminen virtuaalisesti:
- Miten ohjata keskustelua?
- Millaisia keinoja on osallistaa toista/toisia osapuolia keskusteluun?
Webinaarin kouluttajana toimii kokenut viestintä- ja valmennusalan yrittäjä Marianne Hemminki, Capacitar Oy.
Ilmoittautuminen aukeaa lähempänä tapahtumaa. Webinaarista tulee myös tallenne.
Mikä AKY?
AKY – Akavalaiset Yrittäjät on akavalaisten liittojen yrittäjäjäsenten äänitorvi ja edunvalvoja. AKYn jäsenliiton (kuten TEKin) jäsenenä olet tervetullut AKYn järjestämiin tapahtumiin. Tutustu AKYn tapahtumakalenteriin.
Avainsanat: