Tiesitkö, että LinkedIn taipuu myös myyntiin? Tässä webinaarissa kuulemme sosiaalisen myynnin valmentaja Sani Leinon vinkit, miten saat LinkedInistä hyötyä myös yrityksellesi. Webinaarista tulee myös tallenne.
Webinaarissa käymme läpi:
- LinkedInin mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin
- Mitkä ovat tyypillisimmät esteet yrittäjille LinkedInissä aktivoitumiseen?
- Miten luoda asiantuntijabrändi, joka houkuttelee asiakkaita?
- Miten löytää LinkedInistä kiinnostavia keskusteluja ja asiakkaita?
- Miten rakentaa vahva ammattiverkosto ja lähestyä asiakkaita?
- LinkedInin maksulliset mahdollisuudet – kannattaako maksaa vai ei?
- Mistä teemoista asiantuntijayrittäjä voi tuottaa sisältöä?
- Tehokkaan viikkorutiinin rakentaminen – 30-20-10 -malli
Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Sani Leino
Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja.
Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Viimeisimpänä Sani työskenteli teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta. Marraskuusta 2017 Sani on toiminut perustamansa SALES Consulting -yhtiön toimitusjohtana ja myyntivalmentajana auttaen yritysten myyntiprosessien modernisoinnissa.
