IAET-kassan asiakkaat tyytyväisiä palveluun

|
Uutinen
Kuuntele

Asiakkaat kiittelivät erityisesti sähköisten palvelujen helppoutta, päivärahahakemusten käsittelyn nopeutta ja palvelun laatua.

IAET-kassan palveluja käyttäneet asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. 17 työttömyyskassan vertailuaineistossa IAET-kassa sai parhaat arvosanat kaikilla osa-alueilla, selviää viime vuonna teetetystä asiakastyytyväisyystutkimuksesta. 

– Ensihakemusten keskimääräinen käsittelyaika on noin kymmenen päivää ja jatkohakemukset käsitellään muutamassa päivässä, kertoo kassanjohtaja Aleksei Solovjew.

Jo noin 97 prosenttia kaikista kassan hakemuksista saapuu sähköisesti. IAET-kassa onkin panostanut sähköisten palvelujen kehittämiseen jo monen vuoden ajan. Tämän vuoden aikana kehitetään muun muassa sähköisten palvelujen mobiilikäytettävyyttä ja otetaan käyttöön chat.

TEKin täysjäsenenä olet pääsääntöisesti vakuutettu työttömyyden varalta IAET-kassassa. Työttömyyskassan jäsenmaksu sisältyy täysjäsenen jäsenmaksuun.